Aktiivne kuulamine

Kuidas edukamalt müüa? Kuidas kliendi vajadusi paremini mõista? Kuidas käituda ärritunud kliendiga? Mida teha, kui tunned, et sind ei kuulata? Kuidas saavutada läbirääkimistel parem kontakt teise osapoolega? Kuidas olla parem kolleeg, lapsevanem ja sõber? Neile ja paljudele teistele küsimustele leiame koolitusel koos vastused.

 

Koolituse sisu

Teooria läbi põimitud reaalsete harjutustega osalejate endi elust ja tööst.

Saadavad oskused

  • Teise osapoole aktiivne kuulamine
  • Tunnete, tähenduse ja sisu peegeldamine
  • Kokkuvõtete tegemine
  • Avatud küsimuste küsimine ja vaikiv küsimine
  • Mina-sõnumite kasutamine
  • Konfliktide ennetamine ja/või efektiivsem lahendamine

Käsitletavad väärtused

  • Aktiivse kuulamise olulisus
  • Teise osapoole parem mõistmine
  • Efektiivsem koostöö
  • Võidan-võidan mõtteviis

Praktiline info

  • Grupi suurus 6-10 osalejat.
  • Koolituse pikkus kohandatav vastavalt kliendi vajadusele.

Kui tekkis huvi küsi täpsemalt