Meie lugu
AASK Consult sai inspiratsiooni sündimiseks aastal 2006 meie supervisiooniõpingutega seoses.
Üksteise erinevad vaatenurgad elule ja inimestele ning nende erinevuste koostööks vormimine avardas ja arendas ka meid endid, nii inimeste kui superviisoritena. Omavahelised pikad ja tulisedki arutelud ühe või teise teema ümber suubusid lõpuks sünergiaks, millest omakorda sündis juba kergelt uusi sütitavaid ideid, vastuseta küsimustele tekkisid vastused, ummikussejooksnud mõtted leidsid uue raja ja saadud laeng motiveeris oma töid jälle rõõmuga tegema. Nii sündis AASK, mis hakkas kandma motot – hea enesetundega ettevõte, sest seda soovime ka oma klientidel aidata luua. Sümboolne on, et AASK kannab tähendust – küsi. Tähtis on omada küsimusi, siis leiduvad ka vastused. Igaühe enda seest ja/või teistelt saadud peegelduselt.