Tagasiside andmine

Juhtide töö on muutunud järjest pingelisemaks. Keerulises majandussituatsioonis kasvab üha surve suurendada käivet, klientide arvu, müügitulemust. Tööpäevad venivad üha pikemaks, tagasisidet antakse arenguvestlusel kord aastas, e-maili teel või üldse mitte. Samas on see oluline motivatsiooni turgutaja ja abiks muutuste tegemisel. Hea enesetunne ja tööga rahulolu aitab paremaid tulemusi saavutada.
AASK Consult pakub koolitust koos videotreeninguga, et lihvida ja kinnistada tagasiside andmise oskust.

Koolituse sisu

Kaardistame hetkeolukorra, pakume uusi lähenemisviise ja lihvime oskusi.

Saadavad oskused

  • Negatiivse ja positiivse tagasiside andmine
  • Teise osapoole aktiivne kuulamine
  • Enda selge väljendamine
  • Vastupanu ja kaitsehoiakutega toimetulek
  • Konflikti lahendamine

Käsitletavad väärtused

  • Kommunikatsiooni olulisus
  • Oma seisukohtade aus ja selge väljendamine, ilma haava(u)mata
  • Teise osapoole õigus teistsugusele vaatenurgale
  • Võidan-võidan mõtteviis

Praktiline info

  • Grupi suurus 6-9 osalejat.
  • Koolituse pikkus on kohandatav vastavalt kliendi vajadusele.

Kui tekkis huvi küsi täpsemalt