Keerulised suhtlemissituatsioonid igapäevatöös.
Õpikust lugedes on suhtlemisoskused üsna lihtsad. Palju keerulisem on nendega toimetada reaalsetes töösituatsioonides, kus meelde jäetud näidislaused kõlavad naeruväärselt, situatsioonid ei ole enam üks-üheselt tõlgendatavad ning suhtlemispartner ei vasta üldse nii nagu ette nähtud … Ometi on paljude keeruliste situatsioonide võtmeks oskus kuulata, mõista, ennast selgelt väljendada, kehtestada või konflikte lahendada.
Koolituse sisu
Antud koolitusel lähtume osalejate poolt esitatud situatsioonidest ning otsime lahendusi intervisioonimeetodi ning suhtlemisharjutuste abil. Lähtuvalt tellija valitud aktuaalsetest situatsioonidest käsitletakse süvitsi vähemalt ühte järgnevatest suhtlemisoskustest:
Saadavad teadmised/oskused
- Osaleja saab mudeli keeruliste suhtlemissituatsioonide analüüsimiseks.
- Teab suhtlemises vähemalt ühe põhioskuse teoreetilist tausta.
- Oskab kasutada käsitletud suhtlemisoskust igapäevatöö keerulistes olukordades.
Käsitletavad väärtused
- Erineva vaatenurga aktsepteerimine.
- Koostöö.
- Märkamine.
- Austamine.
Praktiline info
- Grupi suurus kuni 12 osalejat.
- Ühe koolituspäeva pikkus kuni 8 akadeemilist tundi