Meie lugu
AASK Consult sai inspiratsiooni sündimiseks aastal 2006 meie supervisiooniõpingutega seoses.
Meid ühendasid erinevad vaatenurgad elule ja inimestele. Nende erinevuste koostööks vormimine avardas ja arendas meid, nii inimeste kui superviisoritena. Omavahelised pikad ja tulisedki arutelud ühe või teise teema ümber suubusid lõpuks sünergiaks, millest omakorda sündis uusi sütitavaid ideid. Vastuseta küsimustele tekkisid vastused, ummikussejooksnud mõtted leidsid uue raja. Saadud energialaeng motiveeris oma töid jälle rõõmuga tegema. Nii sündis AASK, mis hakkas kandma motot – hea enesetundega ettevõte, sest seda soovime ka oma klientidel aidata luua. Sümboolne on, et AASK kannab tähendust – küsi. Tähtis on omada küsimusi, siis ilmuvad ka vastused ja lahendused. Igaühe enda seest ja/või teistelt saadud peegelduselt.